Gymnasiechatten

GYMNASIEWEBBENS CHATTFUNKTION

Välkommen till chatten där du som ska söka till gymnasiet i Borås Stads gymnasieskolor kan chatta med både skolpersonal och elever på våra fyra gymnasieskolor. Vi hoppas att du som väljer att chatta med oss ska få råd och tips på var du kan vända dig för att komma vidare i dina frågor.

Du som chattar kan vara helt anonym. Vi sparar inte heller några loggar vilket innebär att chatten inte går att återskapa efter att chatten är slut.

Hur funkar det?

Starta chatten

När chatten är öppen startar du den genom att klicka på en chattikon i nedre högra hörnet på gymnasiewebbens startsida.

Om du inte talar svenska/If you don’t speak Swedish

Chatten är kopplad till google translate och översätter i realtid. The chat is connected to google translate, and will be translated for you in realtime.